...neked is ott van a fejed felett a kérdőjeled...Hiperkarma

2011. június 9., csütörtök

Amiért Embernek jó lenni!

    Csókolom Tanárnő! (Bár tudom,hogy nem így illő,de megszoktam már :-)


Mivel siettem nem igazán tudtam mindent elmondani amit szerettem volna..Gondoltam újra kezdem itt egy levél formájában,még ha így nem is az igazi.Szóval,köszönöm szépen Jó Andi néni egész éves támogatását,lelkileg és persze tanulásban is.Köszönöm szépen a sok tanácsot,megértést és együtt eltöltött vicces perceket,vagy épp csoportfoglalkozásokat!Azt is köszönöm,hogy a tanárnő ráébresztett arra,hogy mit is érek valójában.Nem ígérek magamnak semmit,mert már megjöttem ebből.Inkább csak remélem és bízok benne,sőt még bátran ki is merem jelenteni,hogy pozitív irányba fog változni az életem.Remélem azért jövőre találkozunk (meg persze nyáron is ).
Egy biztos,hogy most már a szívemben és abba a körbe amibe nálam nehéz bejutni,a tanárnő ott van!Teszek ide egy kis idézetet a végére amivel szerintem az egész levél tartalmát elmondom.

"Olyan kevés biztos pont van a világban, olyan őrült ez az egész. (...) Egy hatalmas, áradó folyó a világ.... viszi,sodorja a legtöbb embert magával,álmok,vágyak nélkül... és te olyan vagy nekem, mintha egy szikla lennél, egy biztos pont, melybe kapaszkodom, megtartasz, biztonságot adsz. Nem is értem, miként lehetséges ez... Boldog lehet, aki ismer téged, mert beléd kapaszkodhat, te erőt adsz nekik, melletted szembe tudnak nézni az árral. ,,

Akkor üdv. : 

Infantilis (sokszor bolond,de bölcs) Tímea aki Mantra!

Ui.: 
Kaki szagú gyűrű!

3 megjegyzés:

Míra Sarok/Papp Anikó Míra írta...

Andi, gratulálok! A diákok szeretete és ragaszkodása a legnagyobb elismerés, amit egy tanár kiérdemelhet!

Üdv: Ani

Míra Sarok/Papp Anikó Míra írta...

Szia Andi, gratulálok!
A diákok szeretete és ragaszkodása a legnagyobb elismerés, amit egy tanár kiérdemelhet!
Üdv: Ani

Jó Andi írta...

Köszönöm Anika! :-)

puszi!